(099) 491-11-15 МТС
(097) 491-11-15 Київстар
(063) 795-55-53 Life
Ви можете забрати Ваше замовлення, відвідавши наш офіс та магазин: м. Київ, вул. Райдужна, 3Б ("Фарбовий центр").
Товар у межах Києва доставляється кур'єром безкоштовно за вказаною Вами адресою за умови придбання товару на суму не менше 2000 грн.
Доставка замовлень вартістю до 2000 грн. оплачується у розмірі:
Замовлення до 500 грн. - Вартість доставки складає 120 грн.
Замовлення від 500 грн. до 1000 грн. - Вартість доставки складає 100 грн.
Замовлення від 1000 грн. до 2000 грн. - Вартість доставки складає 80 грн.
Доставка здійснюється з понеділка до п'ятниці, в робочий час (з 10.00 до 18.00). Замовлення доставляється протягом 2-х робочих днів (включаючи день розміщення замовлення), не включаючи вихідні та святкові дні.
Наші менеджери зв'яжуться з Вами для підтвердження та остаточного узгодження часу та місця доставки.
Доставка кур'єром здійснюється в обумовлений час.
Кур'єр доставляє товар лише на точну адресу.
Кур'єр не уповноважений надавати будь-які консультації з технічних та комерційних питань, а також виконувати будь-які доручення клієнта.
Також наші кур'єри не знають всіх технічних описів і подробиць застосування товарів, не проводять монтаж, підключення, встановлення або демонстрацію продукції, що поставляється.
У разі виникнення питань щодо технічних характеристик, застосування та технологій використання товарів, прохання звертатися до менеджера, який займається Вашим замовленням.
Якщо Ви знаходитесь в іншому місті України, Ви можете отримати своє замовлення, користуючись послугами кур'єрських служб доставки.
Звертаємо Вашу увагу, що послуги кур'єрської служби оплачуються покупцем при отриманні товару у своєму місті.
Інформацію про вартість, час та умови доставки кур'єрськими службами Ви зможете дізнатися, відвідавши сайти служб доставки:
Наші менеджери нададуть Вам всю необхідну актуальну інформацію, а також допоможуть зробити правильний та вдалий вибір! Але не несуть відповідальності за терміни доставки замовлення кур'єрськими службами.
За замовчуванням при надсиланні товар страхується на повну вартість замовлення!
Товар відправлений з послугою післяплати зберігається на відділенні в місті одержувачу ТРИ ДНІ включаючи день надходження на склад. Через три дні посилка автоматично оформляється на повернення.
Інформацію про вартість, час та умови доставки кур'єрськими службами Ви зможете дізнатися, відвідавши сайти служб доставки..
Специфіка автомобільної лакофарбової продукції така, що повернення більшої частини товарів, на яких відсутня герметична пломба, або пошкоджена заводська упаковка, неможливе. Товар приймається лише за очевидності факту його невикористання покупцем.
не збережено товарний вигляд та споживчі якості товару;
відсутня цілісність фірмової заводської упаковки (запечатана пакування, товар у транспортувальній плівці тощо);
немає всіх ярликів у тому вигляді, в якому товар був отриманий замовником;
відсутня супровідна документація, що підтверджує факт покупки (товарний чек, накладні);
під час перевірки якості продукту виявлено дефекти, подряпини, сколи чи інші механічні ушкодження;
з моменту купівлі товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло понад 14 днів;
Також не можливе повернення фарби, яка була замовлена, зроблена (злита за формулою) спеціально під Ваше замовлення!
Звертаємо Вашу увагу на те, що:
при поверненні грошей покупцю не компенсується вартість доставки;
повернення товару провадиться за рахунок покупця;
відправка товару для повернення з інших міст здійснюється за рахунок покупця та після погодження з менеджером.